Alla inlägg den 14 september 2008

Av Linda Berggrensson - 14 september 2008 22:05

Visst är det väl en underbar dag då det egentligen inte krävs så speciellt mycket av mig och därför borde detta vara dagen med guldkant! Men så är det så att man vet att morgondagen bjuder på en ny arbetsvecka då man ska hinna med allt och ändå vara både glad och social. Man ska laga nyttig mat, läsa läxor med barnen, städa i alla hörn, tvätta "lilla högen" med tvätt, följa killarna till deras fritidsaktiviteter, gå på föräldramöten, hinna med egna aktiviteter (2 h/v), prata och umgås med familjen och vännerna, ringa viktiga samtal, gå till sjukgymnasten, samtidigt som man ska vara pigg och glad på jobb och prestera sitt yttersta. När jag nu läser vad jag själv skrivit låter det näst intill omöjligt, men det är en verklighet...min verklighet!


Kanske detta är min mest stressiga sekunder av livet?


Nu ska jag vila på min nya huvudkudde! Natt i natt 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards