Alla inlägg den 4 september 2008

Av Linda Berggrensson - 4 september 2008 20:43

Den har nämligen varit hos symaskinsdoktorn ett tag och innan dess har den stått gömd och trasig i min garderob. Tidigare i veckan kom den äntligen hem igen och då jag mått bättre idag har jag haft ork att sy lite. Det blev en barnmantel till, inte helt färdig dock samt ett grönt tygfodral som skydd till pianot på jobb...


Nu ska jag krypa ner i sängen eftersom jag fick den stora äran att öppna i morgonbitti.

Natt i natt

Av Linda Berggrensson - 4 september 2008 11:03

i alla fall om man jämför med gårdagen. Idag är det värsta min hosta som satt sig i bröstet, det svider och river. Morgonen fick börjas med att försöka hosta rent lungorna, vilket var ett hårt arbete. Hoppas kunna gå till jobb i morgon då vi ska pedagogiskt möte.


Som jag nämnt tidigare är vi mitt uppe i en omorganisation där inspiration och ideér flyger genom luften vid varje möte med en kollega man gör under dagen. Det är verkligen kul att vara förskollärare på detta ställe i denna tid. Önskar att vi kan komma fram till bra och pedagogiska beslut, men det är jag helt säker på. Har underbara kollegor och många goda förutsättningar så med lite genomtänka förslag ska vi nog lyckas.


Håll gärna en tumme för att jag ska orka gå i morgon...


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards