Alla inlägg den 17 september 2008

Av Linda Berggrensson - 17 september 2008 20:29

Om du bara visste vad dina ord ger mig... Styrka och glädje! Du är precis så härlig som jag kände att du nog var första gången jag såg dig! Tack för att du finns. Kram, vi ses i morgon.

Av Linda Berggrensson - 17 september 2008 16:31

Just nu är det rörigt precis över allt, med andra ord KAOS!

* Här hemma eftersom vi håller på att göra om...igen, allt för att vinna yta. Smart men rörigt!!!

* I min hjärna eftersom det händer så mycket i mitt privata liv varje dag. Men  också eftersom det är så mycket och spännande med omorganisationen på jobb.

* I min kropp därför att det just nu är superstressigt på jobb och hur jag än försöker att hinna med  det som ska göras utan att stressa så är det en omöjlighet.

* I min själ för att inte känna mig tillräcklig för alla som finns nära och för att jag då och då inte känner mig så respekterad som jag önskar jag skulle vara.

* I mitt huvud för jag har bihåleinflammation.


Trots detta känner jag mig glad åt min tillvaro eftersom den är i ett kärleksfullt och varmt forum... Tack alla fina varelser som finns!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards