Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Lillprinsen...

Av Linda Berggrensson - 21 maj 2009 22:11

Min yngsta prins har stupat i mammas säng. Han har tagit ut sig rejält på HalörCup idag, spelade verkligen jättebra, härlig underhållning och go solbränna...


Lite spänd inför morgondagen var han säkert också då han slockande. Tidigt i morgonbitti åker han till Mallorca med Farmor och Farfar. Väskan är packad, kläderna fram lagda och snart ska klockan ställas på 04.30 :-)


Jag kommer verkligen sakna det lilla hjärtat, han är en riktig medmänniska och full av känslor som han delar med sig av.

Älskar Dig, lilla J.


Godnatt

 
 
gitte

gitte

22 maj 2009 14:42

Ja alla våra prinsar vi har runt oss älskar man... han får säkert underbart med farmor o farfar... det var väl så för ett år sen också med en annan prins? Det får man ta med sig i sitt minne att göra såna små guldkorns resor med sina barn barn SEN.......... ja jag menar verligen SEN. Hoppas dina negativa vibbar har lagt sig, jag känner mig mkt gladare idag efter en givande pedagogisk diskussion med kollegor från huset... skönt att bli sedd av någon då o då..

http://gittesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards