Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Linda Berggrensson - 19 augusti 2008 16:55

I Malmö har vi för tillfället festival, det ligger en väldigt blandat matos över stan, människor väller ut ur prtar och garderober, musik i olika former blandas med tonårsskratt, stånd med solglasögon, T-shirtar och kepsar dyker upp om och om igen...i folkvimlet kan man höra folk säga de "" eller "festivalen blir bara mindre och mindre", några klagar på undomarna som springe romkring däruppe andra på dåliga föräldrar som kör med sina barnvagnar i denna röra. Jodå, denna festival har varit sig lik på många sätt genom åren och det allra bästa är att staden lever upp.Eett litet besök under veckan ska helt enkelt avklaras. MItt besök brukar bli den dagen då min man och hans band spelar i 60-talstältet. Det brukar bli ett himla ös, så även i går och utan att skryta är de grymma på att leverera 60-tals musiken.


I går var det kul även på så sätt... jag träffade en massa trevligt folk! Vid dessa tillfälle är jag glad att jag är just den jag är, att jag gör just det jag gör, att jag befiner mig just där jag befinner mig, i en underbar omgivning! Tack till alla er som känner sig träffade!


Måste ändå erkänna att jag känner mig aningen trött idag! 

Nu ska här stekas lite kött till familjen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards