Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Linda Berggrensson - 21 augusti 2008 21:31

Man kan säga att det är full aktivitet i mitt lilla huvud för tillfället ...nu kanske ni som känner mig tänker...litet huvud??? Och då kan jag meddela att det är mitt hår som är stort och yvigt under denna kalufs finns en vacker hjässa med en hjärna som i detta nu är i full tankeverksamhet. Något man faktiskt ska vara mycket tacksam över...


På jobb händer det en hel massa nu, vilket känns både spännande och roligt. Vill inte berätta mer här och nu, men kan avslöja att jag mer än gärna går till jobb och byter tankar med mina härliga kollegor.


Liksom i går kväll är mannen i väg och när barnen har lagt sig innebär det egen tid. Många kanske kopplar av framför tv´n, men inte jag...Jag fixar med scheman, pedagogiska saker att använda på jobb, läser pedagogiska böcker etc...


Innan kvällen egen tid har jag varit med lilla J soms pelat match. De mötte Hyllie IK och våra grabbar vann med 6-4. En rolig match med trevligt sällskap...


Nu ber jag om att få önska er en underbar natt och vet ni vad? Jo, i morgon är det fredag! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards