Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

Fortsättning på gårdagens inlägg...

Av Linda Berggrensson - 2 augusti 2008 13:33

Var i Pildammarna vid fyra tiden. Ullis stod och repade lite med gubbarna. Sanslöst vilken voice den kvinnan har, hon är helt fantastisk. Vi kollade våra mikrofoner, M och jag. Stackars M hade problem med rösten, den ville inte riktigt göra som hon ville. Ljudet blev lika bra som första gången. Sen satte vi oss bakom scenen och tog det lugnt. Åt lite, fixade i ordning oss själva och lite annat som vi behövde inför kvällen.


Det var mycket folk och många kända ansikten, vilket jag tycker är kul. Försökte faktiskt hitta dig Tessan men har tydligen gått förbi utan att vara tillräckligt uppmärksam, förlåt. Hade gärna tatt en truddelutt med dig, men det kommer säkert fler ggr. Visst var mina tår fina!!!


Ja, kl 19 drog den sista allsångskvällen i gång och den var toppen tycker jag och många med mig. Supergo publik! Vilken stämning, verkligen på topp! I nästan 1½ timme sjöng människorna i parken så att marken gungade. När allt var över hade jag en liten sorgkänsla i hjärtat. Detta har ju varit så kul!


Efter allt eftersnack med folk man känner och folk man inte känner. Kramar hit och dit och beröm från folket som varit där åkte vi hem till B o I i Tygelsjö där det bjöds på grekisk mat. Himla gott, som alltid! Det var ett glatt gäng som var där, en nyfunnen vän L var ocksåå med och det är kul att ha kärt känna henne. Var väl hemma vid halv två. Mannen och jag satt och snackade en stund innan vi kröp ner i sängen. Somnade med en underbar dag i minnet! 





 
 
Ingen bild

tessan

3 augusti 2008 19:38

ingen fara,jag blev jätte glad att du letat lite efter mig ialla fall!!!klart jag skall komma å höra dig sjunga så många ggr jag kan för du e bäst!!!!tack än en gång för en underbar blogg som jag rekommenferar till alla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards