Alla inlägg under maj 2009

Av Linda Berggrensson - 4 maj 2009 21:27

" varje sekund är ett liv"


fem ord i en fantastisk mening från en klok liten pojke. En mening jag tagit som en av mina teser i livet! Försöker man leva varje sekund av sitt liv har man inte gått miste om mycket den dagen man inte andas längre...


Ny vecka har påbörjats med dess innehåll. Med spänning får man se vad den har att erbjuda, vissa saker kan man förbereda sig inför andra inte, då de kommer som en överraskning. Det blir bl.a bitr.rektorsmöte, möte kring min framtid, studiebesök, fåravandring, afterwork och bröllop i det gröna. 


kramar




Av Linda Berggrensson - 3 maj 2009 20:52

och mycket som hänt!


30 april

Mannen fyller år och vi hade som vanligt huset fullt av trevligt folk. Kanon väder. Vi grillade, sjöng vårsånger, gick upp och tittade på bålet. Skrattade och umgicks i många timmar. En underbar kväll med glada människor gjorde att ännu en Valborg och födelsedagkan bevaras som ett gott minne.


1 maj

Kan man ju börja med att erkänna att jag var aningen trött. Åkte och betalade hela vår bugarien resa snart bara en månad tills jag och mannen åker... Förövrigt sken solen denna dag så jag passade på att njuta i den. Mellan J spelade match i Höllviken och när grabbarna kom hem därifrån hade jag och J grillat kött och gjort i ordning en god middag.


2 maj

Hippa för H, en super trevlig dag med goa människor. Fantastisk picknick med många skratt och härliga diskussioner, salsasteg i solen och discomoves i paljettkläder till Alcasars Stay the night...vacker utsikt i västra hamnen och till sist den där rotfruktsgrytan, en superhit. Detta gäng bådar gott för brölopsfesten :-)


3 maj

Fotboll i Bara och en mysig em i svärföräldrarnas kolonistuga. Middag på kvarterskrogen och en stund vid datorn innan kvällsduschen.


Har haft en bra lång helg och öven om det vore skönt med sovmorgon ännu en dag, kan jag acceptera att ställa kockan i morgon bitti. Den kommer dessutom att ställas på det tidigare alternativet...i morgon kl 06 hoppas jag på att jag står jag på gymmet. 


Hoppas att ni haft en bra helg alla och attden kommande veckan blir en bra vecka.

Kramar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards