Alla inlägg under mars 2008

Av Linda Berggrensson - 29 mars 2008 22:07

att ställa fram klockan en timme i natt. 02.00 blir 03.00.  Sommartiden har anlänt!

Av Linda Berggrensson - 29 mars 2008 15:23

har vår lille J på sin låt Jack pack päronpung på you tube.

Tycker han är så söt, konstigt vore väl annars, i och för sig, eftersom han är min son :-)

Av Linda Berggrensson - 29 mars 2008 11:52

Ofta funderar jag på vad jag skulle ha gjort utan denna fantastiska människa. Hon har ställt upp för mig och mina syskon i alla tider. Jag hoppas att hon förstår var tacksamhet och vet hur mycket vi älskar henne.Idag bjuder hon mig och familjen på Sjömansbiff, som jag tycker är såå gott!


Puss lilla mamma

Av Linda Berggrensson - 28 mars 2008 22:44

Tänk om man ändå vore som dig, Tina, alltid glad med mycket energi, duktig på att laga mat och kunna dansa sig till final i Let´s Dance och vinna den.  Grattis!


Nu sitter jag i min soffa och känner mig trött. Har haft en mysig kväll hos A o. S med god mat, gott vin och en rolig runda i rappakalja. Nu sk jag snart lägga mig och läsa slutet i min bok, Bilden av pappa. Sen ska jag påbörja en bok om att stärka sin självkänsla (Mia Törnblom) som jag fått låna av min gulliga kollega S.


Natti natt där ute! 





Av Linda Berggrensson - 28 mars 2008 16:40

Var på mitt gamla jobb idag, vilket mottagande. Rörande till tusen, alla barn sprang mot mig och ropade Linda. Kramkalas och en massa berättande om allt mellan himmel och jord. Min lilla prinsessa L, var så glad över att se mig. Hennes ögon tindrade i kapp med smilet hon hade på läpparna och hon vek inte en tum från min sida. Efter en stund tog hon ett rejält tag i min arm, stirrade in i mina ögon och sa

-Du får inte gå.

En fras hon upprepade flera gånger. Detta kunde jag ju så klart inte lova henne, men jag stannade någon timme i alla fall. Det var underbart att se de små liven, hur de har växt och utvecklats. Härligt var det också att kramas med gamla kollegorna och prata lite om livet som det är nu. Med en stor kasse full av teckningar och andra alster som barnen skänkt mig och med mycket glädje och lite sorg lämnade jag "Tornis" och vandrade till mina nuvarande småttingar. Lika gott att komma till V. Idag har jag kommit på att jag är omringad av fina människor, något jag aldrig ska glömma.


Om en stund ska vi till våra vänner A o. S. Tacos blir det till middag och med lite tur lyckas jag få sällskapet att se finalen i Let´s Dance. Heja TINA!


Kram

Av Linda Berggrensson - 28 mars 2008 07:56

Idag ska det göras, något jag velat göra och väntat på att få tid till ganska länge, känns det som. Jag ska hälsa på mitt gamla arbete, mina gamla kollegor men framför allt barnen. Det ska bli så mysigt att få träffa alla igen. Drygt två månader sedan jag slutade där, det har inte funnits tid att åka dit innan, Men nu, idag ska det bli.

Hoppas ni får en riktigt bra fredag!

Kram 

Av Linda Berggrensson - 28 mars 2008 07:52

Tack till alla er som besöker min blogg, roligt att få dela med mig av mina tankar. I går var ni många som hälsade på och det gör mig så glad!

Hoppas vi ses igen!

Av Linda Berggrensson - 27 mars 2008 22:02

Tackvare väldigt härliga kollegor och trevliga körvänner avslutar jag denna torsdag med ett leende på läpparna och en underbar känsla i själen. Tack alla NI!

Grädden på moset är en vacker och fantastisk make vid min sida och tre skönsovande pågar. Vilken avslutning på en annars bra dag!


Godnatt säger en väldigt harmonisk Linda!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards