Alla inlägg under mars 2008

Av Linda Berggrensson - 17 mars 2008 17:38

det snöar ju!  Jättetrist. Jag vill ha en varm och fin vår NU!

Av Linda Berggrensson - 16 mars 2008 19:28

Söndagen är både underbar och vemodig. Ofta myser man som mest med familjen just på söndagar, men någonstans lurar ångesten för den kommande måndagen. Undra om det alltid kommer att kännas så...?

Fick nyss veta att jag dessutom ska rycka in och öppna för en sjuk kollega, så det blir en tidig väckarklockssignal imorgon, fy katten.


Dagen har spenderats på barndop idag. MIn kusins lilla M fick vatten på huvudet. Sen var det restaurangbesök som gällde, gott! Nu ska jag hoppa ner i ett bad innan kudden kallar. 


Hoppas ni får en skön söndagkväll och en bra måndag morgon. Vi ses! 

Av Linda Berggrensson - 15 mars 2008 23:25

trots att folket rösta annorlunda så vann den där Perelli med sin låt Hero. Att hon är duktig, det är inget att diskutera, men om låten är så bra...det kan däremot diskuteras. Bra refräng men verser och resten däremellan, nja.


Jag har haft en toppenkväll hos mina fina grannar M o F och med resten av våra vänner A, S, J och K med barn. Toppen! Nu ville mina två yngsta och minsta J hem oxh sova och då ställer man ju upp som mamma och går hem. Sov gott Sverige!

Av Linda Berggrensson - 15 mars 2008 13:30

Hittade denna söta höna på en hemsida min sons klass har. Visst är den söt och den verkar vara väldigt enkel att pyssla ihop. Den blir ganska personlig då den utgår från barnets egna fötter och händer. Hönan ska jag nog ta med som pyssel-förslag till jobb på måndag.

Nu ska det snart lyxas till lite med varmt skumbad och lite vin för att komma i stämmning inför kvällen :-)



Av Linda Berggrensson - 15 mars 2008 09:17

fotbollsmatch för lilla J och vi ska såklart dit och heja idag med.

Sen ska det svidas om till festblåsan...ska ju kolla melodifestivalen med "schalgergänget" i kväll. Det ska bli jättekul att träffa alla igen. Förväntansfull inför både finalen och kvällen, vilket känns så gott. Har  som jag tidigare skrivit haft en dipp under veckan och det är så jobbigt. Tror dfet hela vände efter kören i torsdags så den gav mig säkert den energikick jag behövde och trodde mig skulle få.


Glöm nu inte att rösta på bästa låt och något ni vill skicka till Belgrad inte på det mest kända namnet.

Hej hopp 

Av Linda Berggrensson - 14 mars 2008 22:10

Fotbollsmatch för J o J och den slutade 2-2... superspännande. Mina prinsar och resten av laget var riktigt duktiga.

Sen har jag fått mysa med mina fina brorsöner M o M, härligt!

Nu väntar jag bara på att få lägga huvudet på kudden och drömma om något kul!

Sov gott! 

Av Linda Berggrensson - 14 mars 2008 07:51

Det blir fler och fler som läser min blogg och det är verkligen superskoj, tack för det! Det är också fler som börjat skriva kommentarer och det är precis lika roligt. Hoppas ni som börjat fortsätter och att ni andra börjar...


Nu ska jag snart vandra till jobb, med lätta fjät...fick som jag önskade en  energikick igår och sen är det ju faktiskt fredag ida och det är bara så härligt!


Kramar

Av Linda Berggrensson - 13 mars 2008 07:55

jätteskönt!

Nu ska jag snart bege mig till jobb och alla söta små liv. Ikväll sk ajag äntligen tillbaka till kören som jag haft svårt att komma till på några veckor. Tror på en enegikick efter kvällen och det behöver jag. Denna veckan har varit min tröttaste på länge. Vet inte vad som gjort mig så matt. Nu känns det dock lite bättre. Idag är det torsdag och man kan börja ana helgen :-)

Hoppas er torsdag blir riktigt bra!

Kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards