Alla inlägg under mars 2008

Av Linda Berggrensson - 8 mars 2008 09:04

alla kvinnor, idag är det vår dag! Internationella kvinnodagen. Inte illa att vi har en alldeles egen dag.


Idag är jag glad, magen och jag mår bättre och solen skiner för fullt utanför. Så härligt! Jag upplever att man av någon anledning blir mer positiv till saker då det är fint väder ute. Dagen kommer att ägnas åt lite av varje, men mest städning (trots solen). Måste rensa ut en massa saker...för att kunna få plats med nya. Killarna är i fullgång, dock utan förtjusning. Just nu dånar musiken från tre olika artsister och tre olika rum i vårt hus, ha, ha. I kväll när mannen kommer hem (jobbar på svt) ska vi äta något riktigt gott. Sen blir det lite kvällsmys med A o S och säkert lite andra chansen på tv. Hoppas ni får en bra lördag.

Kramar från mig 

Av Linda Berggrensson - 7 mars 2008 09:50

och trött!

Det blev mer än magen...fick feber också, låg och yrade lite i gårkväll. Idag känner jag mig trött och hängig och magen är inte i sitt bästa skick, även om den mår lite bättre än i går. idag blir det vila, vila och åter vila.

Av Linda Berggrensson - 6 mars 2008 14:04

Genom att adoptera denna droppe och placera den på din hemsida/blogg, så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet.


Jag hittade den hos: anebettan.bloggagratis.se
Av Linda Berggrensson - 6 mars 2008 10:52

Nyss hemkommen från jobb, ligger jag i soffan och väntar på ett det ska ske...magsjukan är på väg. F-n, detta vill jag inte, men vad kan man göra mer än att vänta? Det man kan hoppas på är att det går fort över...

Av Linda Berggrensson - 5 mars 2008 21:33

Det 'är ju ofta frågan man ställer sig då det känns skumt i magen efter att man sett eller hört någon kräkas. Innan i dag fick min kollega gå hem, stackare. Magsjuk och då kände jag mig tacksam över att det inte var jag...nu vet jag inte varför min mage känns skum :-( Det är bara vänta och se! 


Hoppas er onsdag har varit fin, nu har halva veckan gått och snart är helgen åter här, skönt! 


Godnatt 


Av Linda Berggrensson - 5 mars 2008 15:05

min stackars kollega drabbades hastigt idag, stackare!

Vi ses senare 

Av Linda Berggrensson - 4 mars 2008 16:22

...ömsom sol, ömsom snö inte illa för att vara en vanlig tisdag i mars!

Hoppas ni mår toppen alla, jag är glad och trivs bra med livet idag.  Nu ska jag hjälpa med läxor sedan ska det skalas potatis och steka pannbiffar, mums!

Kram


Av Linda Berggrensson - 3 mars 2008 18:41

Idag är jag alldeles slut. Helgen var ju ganska intensiv och min måndag har varit mer än högljudd. När jag kom till jobb i morse mötte jag min ena kollega i dörren och förstod genast att något inte var som det skulle. Rätt, min andra kollega var hemma från jobb vilket resulterat i att morgonen blivit lite kaosartad. Vi gjorde dock vad vi kunde för att få lite ordning på situationen och visst, det blev bättre, men har dagen väl börjat fel är det inte så lätt att skapa lugn. Nu sitter jag och vilar öronen en stund innan det är dax att ta i tu med lite städning. 

Kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards