Alla inlägg under april 2008

Av Linda Berggrensson - 12 april 2008 09:46

Visst låter det mysigt! Ida blir det mycket musik.


Mellan J ska ha konsert med sin klass, Vanna Rosberg, George Riedel och stor orkester på Malmö Konserthus ida, inte illa. VILDA BEBIN.

Givetvis ska vi dit, hela stora familjen, 17 st blir vi. Det ska bli väldigt kul.


Sen ska jag iväg och sjunga på bröllop...i en av de vackraste kyrkorna jag varit i, Södra Åkarp. 


Av Linda Berggrensson - 11 april 2008 16:32

Har knappt haft tid att vara här inne, på min favoritsida...

Veckan har varit innehållsrik. Jag har ju gått upp och arbetar 100% igen. Det går alldeles utmärkt må jag säga.


Har massor att skriva men känner att tiden är lite knapp. Kanske återkommer senare i kväll. Hoppas ni mår fint alla!!!


Kram 

Av Linda Berggrensson - 9 april 2008 19:33

Idag har denna smått ofokuserade dam sysslat med koordinationsövning på högsta nivå...


Jag har varit på ett STEP UP pass.

Upp, ner, hit, dit, klapp, snurr, höger vänster, två steg, basic, a osv... Måste gjort många glada med mina försök. 


Jag hade i alla fall kul och kunde faktiskt hänga med lite då och då. Med 11000 steg på stegräknaren än så länge och detta pass känner jag mig rätt nöjd.


Nu ska jag sätta på lite kaffe till  mig och min älskling. Han har ju bakat en kaka till sin lilla fru ida. Så gulligt!


Hej på en stund 

Av Linda Berggrensson - 8 april 2008 21:24

Ja, efter ett snabbt och effektivt stämrep blev det en promenad med mellan pågen i duggregn. Väl hemma drack vi varm choklad och åt varma (hembakade) kanelbullar. Sen slängde denna kvinna sig i ett hett och skönt bad. Därmed  känner jag mig redo.


Redo för att lägga huvudet på kudden mede glasögonen på och insupa några rader i min bok.

Snark, snark!

Av Linda Berggrensson - 8 april 2008 17:40

Andra dagen med full arbetstid. Känns faktiskt mycket bra förutom att jag klart är lite trött och tyvärr haft huvudvärk både i går och idag de sista timmarna innan det varit dax att gå hem.

Sitter mätt och belåten i soffan och är så sugen på att ta mig en lång promenad trots halvtrist gråväder, men först blir det lite stämrep på kören...


Vi ses lite senare 

Av Linda Berggrensson - 7 april 2008 20:30

dagen har varit lång, men jag mår bara fint.

Såg att jag var fräck nog och ljög i mitt inlägg i går...har inte arbetat 12 h i dag. BARA 10.


Dagen har varit bra. Med lite tveksamma steg gick jag till jobb i morse. Det räckte dock att jag kom in genom dörren så kändes det riktigt bra. Jag har så härliga kollegor och de små liven är underbara.


Magsjukan har inte hoppat på mig än och jag hoppas den tar ett högt skutt över mig och resten av familjen.


Har jag precis kommit hem från en skön promenad, steg räknaren visar 15000 steg ida. Inte fy skam!


Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag mysa lite med Wentworth Miller. VI brukar ses kl 22 på måndagar.


Hej hopp!

Av Linda Berggrensson - 6 april 2008 21:40

Om en stund ska jag hoppa ner under täcket. I morgon börjar jag jobba full tid igen. Det ska nog gå bra hoppas jag, lite trist att jag börjar med en 12 h arbetsdag. Tack o lov är de sista två timmarna planeringstimmar. 


Sitter i soffan med J liggandes sidan om. Stackare, han är helt väck. Ont i magen och orolig. Usch, tycker nästan att det känns lite skumt i min mage med. Önskar mig inte någon magsjuka. 


Hoppas ni haft en bra helg att lägga till era erfarenheter och minnen! Min har varit full av lugn och glädje.


Sov gott! 

Av Linda Berggrensson - 6 april 2008 19:00

Stackare...kräks som en galning. Aldrig sett något liknande. Vi som var bjudna in till grannen på rabarberpaj...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards